7 фев 2017 ... Вот тот же самый куб для обработки в Direct3D 11. .... upload the data for the vertex position buffer glGenBuffers(1, &renderer->vertexBuffer); ...

  docs.microsoft.com

  www.queryxchange.com

Computer Graphics Support Group ... Microsoft DirectX Graphics – часть MS DirectX API (Direct3D) ... Page 11 .... OP5. Vertex Buffer Object (VBO). 24 ...

  compsciclub.ru

1 янв 2019 ... DirectX Ресайз в DirectX 11 ... DirectX Скелетная анимация в DirectX 11 .... Update the subsets vertex buffer // First lock the buffer ...

  www.cyberforum.ru

DirectX 11. Compute Shader. Chas. Boyd ... Outline. • Compute Shader Objectives. – DirectX. – Data-Parallel Processing. – Target Applications .... Used for textures, images, vertices, hulls, etc. – Enables ... SIMD-optimized method support.

  s08.idav.ucdavis.edu

  www.questarter.com

  bighow.org

  www.gamedev.net

19 апр 2017 ... DirectX 8.0 has added two new Direct3D capability flags that flag to the runtime whether the driver does or does not support video memory ...

  docs.microsoft.com

I have a VertexBuffer that I am remapping on a per frame base for a bunch of quads that are constantly updated, sharing the same material\index buffer but have different width/heights.

  gamedev.stackexchange.com

Direct3D 10 — набор API функций для взаимодействия с видеокартой; поддерживается ... производителя видеокарты. В дальнейшем функциональность будет расширяться (пакет DX10.1, DX11 и т. д.). ... Это возможность записывать результат работы Vertex Shader/Geometry Shader в память. Например ...

  ru.wikipedia.org

24 сен 2018 ... DirectX 11 и FBX SDK - некорректное отображение 3D модели ... HRESULT LoadFBX(LPCSTR path, VertexBuffer* vertexBuffer, IndexBuffer* ...... void Render () { // Update our time static float t = 0.0f; if (g_driverType ...

  ru.stackoverflow.com

  stackoverflow.com

  www.gamedev.ru

  www.youtube.com

21 янв 2015 ... pvp_i0 | Dynamic vertex pulling в Direct3D11 ... fill the physical buffer D3D11_MAPPED_SUBRESOURCE mappedData; .... update constants { D3D11_MAPPED_SUBRESOURCE .... #Direct3D, #DirectX, #шейдеры.

  gamedev.ru

26 сен 2011 ... Vertex Shader (вершинный шейдер, VS) — обязательная, и полностью ... Интерфейсы Direct3D 10 и 11 можно условно разделить на ...

  habr.com

  docs.microsoft.com

Jun 15, 2016 ... I have a Pixel Shader and a Vertex Shader which is compiling okay. ..... is missing error checking of the HRESULT on most of the Direct3D calls. ... take a look at the Direct3D Game VS Templates and the DirectX Tool Kit.

  stackoverflow.com

  www.howtobuildsoftware.com

Page generated - 0.0120019913 (a7ae373399d6bf33ead65dccbf72e94b)