7 фев 2017 ... Вот тот же самый куб для обработки в Direct3D 11. .... upload the data for the vertex position buffer glGenBuffers(1, &renderer->vertexBuffer); ...
docs.microsoft.comwww.queryxchange.com
Computer Graphics Support Group ... Microsoft DirectX Graphics – часть MS DirectX API (Direct3D) ... Page 11 .... OP5. Vertex Buffer Object (VBO). 24 ...
compsciclub.ru1 янв 2019 ... DirectX Ресайз в DirectX 11 ... DirectX Скелетная анимация в DirectX 11 .... Update the subsets vertex buffer // First lock the buffer ...
www.cyberforum.ruDirectX 11. Compute Shader. Chas. Boyd ... Outline. • Compute Shader Objectives. – DirectX. – Data-Parallel Processing. – Target Applications .... Used for textures, images, vertices, hulls, etc. – Enables ... SIMD-optimized method support.
s08.idav.ucdavis.eduwww.questarter.com
bighow.org
www.gamedev.net
19 апр 2017 ... DirectX 8.0 has added two new Direct3D capability flags that flag to the runtime whether the driver does or does not support video memory ...
docs.microsoft.comI have a VertexBuffer that I am remapping on a per frame base for a bunch of quads that are constantly updated, sharing the same material\index buffer but have different width/heights.
gamedev.stackexchange.comDirect3D 10 — набор API функций для взаимодействия с видеокартой; поддерживается ... производителя видеокарты. В дальнейшем функциональность будет расширяться (пакет DX10.1, DX11 и т. д.). ... Это возможность записывать результат работы Vertex Shader/Geometry Shader в память. Например ...
ru.wikipedia.org24 сен 2018 ... DirectX 11 и FBX SDK - некорректное отображение 3D модели ... HRESULT LoadFBX(LPCSTR path, VertexBuffer* vertexBuffer, IndexBuffer* ...... void Render () { // Update our time static float t = 0.0f; if (g_driverType ...
ru.stackoverflow.comstackoverflow.com
www.gamedev.ru
www.youtube.com
21 янв 2015 ... pvp_i0 | Dynamic vertex pulling в Direct3D11 ... fill the physical buffer D3D11_MAPPED_SUBRESOURCE mappedData; .... update constants { D3D11_MAPPED_SUBRESOURCE .... #Direct3D, #DirectX, #шейдеры.
gamedev.ru26 сен 2011 ... Vertex Shader (вершинный шейдер, VS) — обязательная, и полностью ... Интерфейсы Direct3D 10 и 11 можно условно разделить на ...
habr.comdocs.microsoft.com
Jun 15, 2016 ... I have a Pixel Shader and a Vertex Shader which is compiling okay. ..... is missing error checking of the HRESULT on most of the Direct3D calls. ... take a look at the Direct3D Game VS Templates and the DirectX Tool Kit.
stackoverflow.comwww.howtobuildsoftware.com